KOMBEST ul. Młyńska 20, 43-512 Kaniów

AWARIA? Dzwoń: 32 214 10 33

Ważne informacje dla Klientów

W przypadku pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami


Regulowanie należności

Informujemy Państwa, że należności można regulować w kasie Banku Spółdzielczego w Bestwinie, przy ulicy Witosa 8. Płatności za wodę i ścieki można dokonać przelewem na konto bankowe podane na Państwa fakturze, podając w tytule operacji numer opłacanej faktury i kod kontrahenta.

 

Potwierdzenie wpłaty jest jedynym dowodem opłacenia należności i podstawą do ew. reklamacji.

 

Odczyt wodomierzy

Odczyt wodomierzy przez pracowników P.K. KOMBEST Sp. z o. o. Bestwina odbywa się według ustalonych harmonogramów z podziałem na rejony. Wszyscy nasi inkasenci posiadają legitymację służbową oraz upoważnienie ze zdjęciem, zatwierdzone przez Prezesa Zarządu Spółki. Każda legitymacja posiada unikalny numer identyfikacyjny, na podstawie którego można telefonicznie potwierdzić autentyczność i tożsamość pracownika w Biurze Obsługi Klienta.

 

W przypadku, gdy pracownik nie może dokonać odczytu w obiekcie, zostawia w domu powiadomienie. W takim przypadku prosimy o podanie stanu wodomierza w terminie do 3 dni roboczych telefonicznie lub w Biurze Obsługi Klienta.

 

Cennik

Kliknij tutaj, aby pobrać cennik. Plik PDF.

 

Regulaminy

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bestwina. Plik PDF.